Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks fuseert met Duitse automotive-specialist Staud Studios

'Het bureau wordt het wereldwijde epicentrum van expertise voor mobiliteit binnen MediaMonks', zegt Victor Knaap.
Staud
MediaMonks wil met de fusie in Duitsland een sterk front van content, data en digitale media opbouwen, waarin Staud’s automotive…
Staud
MediaMonks wil met de fusie in Duitsland een sterk front van content, data en digitale media opbouwen, waarin Staud’s automotive…

Staud Studios, een high-end creatief productiebureau gespecialiseerd in de automotive industrie, gaat fuseren met MediaMonks, de content-tak van S4Capital. MediaMonks wil met de fusie in Duitsland een sterk front van content, data en digitale media opbouwen, waarin Staud’s automotive expertise wordt ingezet op wereldwijd niveau. De basis van MediaMonks in Europa wordt met de fusie bovendien uitgebreid.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in