
In de campagne 'No Logo' is de hoofdrol weggelegd voor McDonald's-iconen als de Big Mac, de Franse frietjes en de hamburger. TBWA\NEBOKO: 'Weinig merken hebben zo’n beroemd en herkenbaar logo als McDonald’s met zijn Golden Arches. Dan vergt het lef om zo’n logo juist níet te gebruiken.'
Hamburger.jpg
TBWA\NEBOKO voegde aan de van oorsprong Franse campagne enkele Nederlandse iconen toegevoegd: Quarter Pounder, Milk Shake en McFlurry. De outdoor campagne is overal in Nederland te zien.
Vacatures
Communicatieadviseur
SamergoMedewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS InstituteFranse_Frietjes.jpg
Credits:
McDonald’s Nederland: René Jaspers, Menno van der Hoeven, Miriam Kolenbrander
TBWA\NEBOKO: (Creatie) Evert Limburg, (Account) Patritia Pahladsingh, Danielle Jonk, Eline Croes
Fotograaf: Willem Groeneveld
Concept: TBWA\PARIS voor McDonald’s Frankrijk
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid