Overslaan en naar de inhoud gaan

Kit Kat wil grootste break op Facebook creëren

Kit Kat hoopt dat op 13 oktober de Facebookfans meedoen aan de actie ‘The World’s Biggest Break’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is de bedoeling dat de Facebookfans gezamenlijk zorgen voor ‘op hetzelfde moment voor een break met een lach op ieders gezicht’, die de hele wereld moet overgaan. Dat heet dan ‘One day, One world, One smile’.

related partner content for mobile comes here

Consumenten kunnen een ‘Break Box’ te versturen naar vrienden. In de ‘Break Box’ zit een filmpje dat volgens het chocolademerk ‘gegarandeerd een glimlach op het gezicht van de ontvanger tovert’. Pas op 11 oktober kunnen mensen de ontvangen Break Box openen, zodat ‘The World’s Biggest Break’ ontstaat.

In aanloop naar 11 oktober zijn er ‘Break News video’s’ op de van Kit Kat te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in