Kit Kat wil grootste break op Facebook creëren
Kit Kat hoopt dat op 13 oktober de Facebookfans meedoen aan de actie ‘The World’s Biggest Break’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is de bedoeling dat de Facebookfans gezamenlijk zorgen voor ‘op hetzelfde moment voor een break met een lach op ieders gezicht’, die de hele wereld moet overgaan. Dat heet dan ‘One day, One world, One smile’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Consumenten kunnen een ‘Break Box’ te versturen naar vrienden. In de ‘Break Box’ zit een filmpje dat volgens het chocolademerk ‘gegarandeerd een glimlach op het gezicht van de ontvanger tovert’. Pas op 11 oktober kunnen mensen de ontvangen Break Box openen, zodat ‘The World’s Biggest Break’ ontstaat.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn aanloop naar 11 oktober zijn er ‘Break News video’s’ op de Facebookpagina van Kit Kat te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid