Overslaan en naar de inhoud gaan

Kingsday maakt online film 'The Flower Effect' voor Bloemenbureau Holland

Wat voor effect heeft een bos bloemen op mensen? De film die Kingsday met Wefilm maakte voor het Bloemenbureau laat echte reacties zien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mooiwatbloemendoen.nl, het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland, lanceert vandaag de online film ‘The Flower Effect’. De film (met een Engelse voice-over is in het Engels) ondersteunt de bloemenpromotie in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk en is gemaakt door Kingsday in samenwerking met WeFilm.

related partner content for mobile comes here

In de korte film van regisseur Basha de Bruijn, waarin een grote bos bloemen de hoofdrol speelt, worden twee personages neergezet door acteurs (&;Sophie&; en &;Paul&;). Alle andere mensen in de film zijn &;echt&; en reageren spontaan op &;Sophie&; en haar bloemen. Dit is wat Bram de Rooij, creatief directeur bij Kingsday, zegt over die echte reacties: &;Als je met een mooie bos bloemen over straat loopt, gaan mensen opeens op je reageren. Ze kijken, roepen je na of maken gezellig een praatje. Dat is het Flower Effect en dat wilden we eens op een bijzondere manier laten zien. Daarom zijn de reacties van de voorbijgangers in de film stuk voor stuk helemaal echt.&;

De film staat op en haar internationale varianten. De film moet &;viral gaan&; door bij relevante bloggers en de redacties van diverse off- en online vrouwenmagazines mysterieuze boeketten te bezorgen. Ook wordt de film onder andere online verspreid via GoViral.

Credits
Opdrachtgever: Bloemenbureau Holland
Bureau: Kingsday
Mediabureau: Universal Media
Pr-bureau: the Gardeners 
Productiemaatschappij: WeFilm
Regie: Basha de Bruijn
Muziek: Helge Slikker

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in