
Je ziet het vaak gebeuren: mensen die om korting of gratis dingen vragen via social media. Proberen kan altijd, maar bedrijven zijn lang niet altijd zo happig.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDW1. Thijs krijgt opvallend veel post van KPN en doet een brutaal verzoek.
2. KPN reageert keihard:
3. Toch blijven de brieven maar komen.
Met een wel heel bijzondere pet erbij.
4. KPN zal het oplossen, maar nog steeds zonder korting.
5. En doet er nog een schepje bovenop.
6. Oeps.
7. Klaar is kees!
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Dit artikel werd geschreven door Marit Metselaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee