Overslaan en naar de inhoud gaan

IAB Nederland start taskforces digital audio en e-commerce

Er zijn ook vijf nieuwe taskforcevoorzitters.
e
© 123RF
e
© 123RF

IAB Nederland begint twee nieuwe taskforces: digital audio en e-commerce. Onder leiding van Edwin Koeners (Talpa Network Media Solutions) en Justin Sandee (bol.com) moeten de nieuwe taskforces de markt meer inzicht, kennis en een netwerk bieden op beide vakgebieden.

Met de nieuwe taskforce e-commerce speelt IAB Nederland in op de toenemende behoefte aan kennis en sturing op het gebied van e-commerce en dan met name op het gebied van marketplaces. Over de oprichting van de taskforce digital audio zegt IAB Nederland-voorzitter Saskia Wagenmakers: 'Bij audio zien we, net als bij DOOH twee jaar geleden, een traditioneel kanaal groeien door digitalisering en dat roept veel vragen op in de markt. Met deze nieuwe taskforce willen we de markt inzicht bieden in en kennis verschaffen over belangrijke thema’s als standaardisatie, dynamic creatives, programmatic buying en de rol van audio in de mix.'

related partner content for mobile comes here

Nieuwe voorzitters

Verder hebben drie bestaande taskforces een nieuwe voorzitter gekregen. Jhon van der Ceelen (Mindshare) neemt de leiding op zich van de taskforce data en techniek. Anne Bouwman (DPG Media) is benoemd tot nieuwe voorzitter van de taskforce programmatic en Robin Bach Kolling (GroupM) is de nieuwe voorzitter van de taskforce online video.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in