Huisdieren verkopen Simpel
Pool Worldwide kreeg de opdracht Simpel neer te zetten als functioneel merk: goedkoop en makkelijk bellen. Zo biedt Simpel onder andere de optie om een belplafond in te stellen zodat klanten controle hebben over belkosten. Daarbij doet Simpel niet mee aan de standaard kredietcheck.
In de nieuwe campagne wordt gebruikt gemaakt van dieren. ‘Simpel is een online-only merk. Dieren doen het extreem goed op het internet, en spreken bijna iedereen aan. Ze zijn aaibaar en vrijwel iedereen ziet wel een aantal menselijke trekjes in ze. Daarom maakt Simpel in haar nieuwe campagne gebruik van huisdieren, om te laten zien dat Simpel écht voor iedereen is, en om het een merk een sympathiek gevoel te geven’, aldus Pool.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
Credits
Bureau: Pool Worldwide
Klant: Vivian Butzelaar, Brigitte Hop, Youri Treur
Productie: Brenninkmeijer & Isaacs
Muziek: REC Sounds
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid