Overslaan en naar de inhoud gaan

Huisdieren verkopen Simpel

Mobiele aanbieder Simpel heeft een nieuwe campagne gelanceerd waarin huisdieren het merk verkopen. De campagne werd ontwikkeld door Pool…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pool Worldwide kreeg de opdracht Simpel neer te zetten als functioneel merk: goedkoop en makkelijk bellen. Zo biedt Simpel onder andere de optie om een belplafond in te stellen zodat klanten controle hebben over belkosten. Daarbij doet Simpel niet mee aan de standaard kredietcheck.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe campagne wordt gebruikt gemaakt van dieren. ‘Simpel is een online-only merk. Dieren doen het extreem goed op het internet, en spreken bijna iedereen aan. Ze zijn aaibaar en vrijwel iedereen ziet wel een aantal menselijke trekjes in ze. Daarom maakt Simpel in haar nieuwe campagne gebruik van huisdieren, om te laten zien dat Simpel écht voor iedereen is, en om het een merk een sympathiek gevoel te geven’, aldus Pool.

Credits
Bureau: Pool Worldwide
Klant: Vivian Butzelaar, Brigitte Hop, Youri Treur
Productie: Brenninkmeijer & Isaacs
Muziek: REC Sounds

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in