Overslaan en naar de inhoud gaan

Hero terug bij Leukwerkt Worldwide

Hero is na vijf jaar afwezigheid terug bij bureau Leukwerkt Worldwide.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de keuze ging geen bureaucompetitie vooraf. Inmiddels is het Richtingenplan doorlopen en de richting voor de nieuwe campagne gezamenlijk bepaald. Nu is Leukwerkt aan de slag met het vinden van het juiste concept.

related partner content for mobile comes here

De reden voor de keuze voor Leukwerkt is de constatering van het nieuwe Hero team dat Leukwerkt in het verleden het beste werk voor Hero heeft gemaakt. De commercial voor Fruit2Day, met de moeder die met een mandje fruit in de mond een hijskraan beklimt op weg naar haar zoon, spreekt nog steeds tot de verbeelding, aldus het bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in