Overslaan en naar de inhoud gaan

Havas naar Takeover Panel voor Tempus

Havas Advertising stapt naar de Britse waakhond Takeover Panel om duidelijkheid te krijgen over het mogelijke bod van WPP op Tempus Group.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

JP Morgan, adviseur van Havas, heeft een gesprek gehad met het Takeover Panel, naar aanleiding van een artikel afgelopen week in de Financial Times. In het artikel staat dat WPP Group-baas sir Martin Sorrell nog steeds geen besluit heeft genomen of hij wel of geen tegenbod doet op het bod van Havas (598 miljoen dollar). Hij wilde nog bekijken hoe de Tempus-onderdelen in de WPP-structuur passen. Volgens Adage is Havas stap naar de waakhond geen officiële klacht, maar komt vlak voor de deadline van 20 augustus (maandag). Als de deal dan niet rond is, is de volgende deadline 60 dagen later. Op die dag maakt WPP overigens ook haar halfjaarcijfers bekend. Op 21 juli werd al een akkoord bereikt tussen het management van Havas en Tempus. Daarna zei Sorrell mogelijk een tegenbod te willen doen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in