Overslaan en naar de inhoud gaan

Google steeds meer geraadpleegd

Zoekmachine Google neemt nog meer afstand van de concurrentie. Al meer dan vijftig procent van alle zoekopdrachten vindt via Google plaats.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek van het Nederlandse statistiekbedrijf Onestat blijkt dat het marktaandeel van Google in mei nog eens 4,75 procent is gestegen naar 51,07 procent. In april was dat nog 46,5 procent. Tweede is Yahoo (-0,72 naar 19,88 procent), derde blijft MSN Search (plus 0,63 naar 8,43 procent).

related partner content for mobile comes here

Van 5 naar 4 gaat Terra Lycos (-0,34 procent naar 4,34) en van 4 naar 5 gaat Altavista, dat haar aandeel met 2,6 procent zag afnemen en nu op 3,81 procent komt. Onestat meet van welke zoekmachine bezoekers afkomstig zijn als ze op een site komen waarvan Onestat de statistieken verzorgt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in