Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de partners van de PIBN Digital Dome!

Maar liefst 10 bedrijven verbinden zich aan de PIBN Digital Dome op Marcom14:
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Specialisten van , , , , , , , , en zullen 3 en 4 juni doorlopend seminars verzorgen over de meest actuele ontwikkelingen in digital en digital marketing.

related partner content for mobile comes here

De PIBN Digital Dome bestaat uit een exclusieve ruimte voor maximaal 80 personen. Andere speciale thema-domes worden gebouwd rondom diverse topics, zoals mobile en media innovatie.

De Digital Dome-partners voegen zich bij Marcom-sponsoren Beeckestijn, Coosto, USG Marcom Sales, Visma, Femmefab, IDMK trainingen, Graphit, Snakeware & REP’S Promotion Support, en bij branchepartners Platform Klantgericht Ondernemen, DDMA en Nima.

6000 inschrijvingen
 is het grootste event in de Benelux voor de marketing- en communicatiebranche. Vakgenoten komen samen voor meer dan 100 informatie- en inspiratiesessies over trends en ontwikkelingen in marketing, communicatie en media. Inmiddels hebben 6000 mensen zich aangemeld.

Tijdens de zevende editie van de ‘playground for professionals’ presenteren bedrijven nieuwe producten en diensten, zijn er keynotes van (inter)nationale topsprekers, maar ook speciale themasessies over onderwerpen als digital, social, e-commerce, mobile, technologie, media en innovatie.

Registratie voor Marcom14 is . Meer informatie, over het programma en de sprekers, en over , is te vinden op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in