Dept Talks Live: Crypto, een terugblik op 2021 en een vooruitzicht op 2022
Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com
Op 15 december organiseert Dept een nieuwe Dept Talks Live met Algorand en Rocket Insights om terug te kijken op een baanbrekend jaar voor crypto’s en worden de voorspellingen voor 2022 besproken.
2021 was een doorbraak voor de cryptocurrency. De langverwachte Bitcoin ETF ging naar Wall Street, NFT’s werden razend populair, en het eerste land, El Salvador, erkent Bitcoin als een wettig betaalmiddel. De cryptocommunity nam serieuze stappen om enkele van de belangrijkste beperkingen aan te pakken door te concentreren op blockchains die zowel schaalbaar als milieuvriendelijk zijn.
2021 was veelbelovend, maar we zijn nog enthousiaster om te zien hoe de industrie zich in 2022 verder ontwikkeld. Met zoveel potentie en groeiende verwachtingen rondom de impact van cryptocurrency op de maatschappij, wordt 2022 een kritisch jaar voor de toekomst van crypto.
Kijk mee voor een terugblik op de buitengewone rol die crypto dit jaar heeft gespeeld en wat we kunnen verwachten in het nieuwe jaar, met sprekers als:
David Markley: Director of Business Solutions bij Algorand, Brandon Aaskov: Director of Web bij Rocket Insights (part of Dept) en Jesse Streb: Global Head of Tech & Engineering bij Dept
Dept Talks Live: Crypto vindt plaats op 15 december van 16:00 tot 17:00 uur. Geïnteresserd? Meld je hier aan.
Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid