De kracht van Mar-tech inhousing
Annalect Nederland is onderdeel van Omnicom, één van de grootste mediaholdings ter wereld. Bij Annalect Nederland is het onze missie om onze klanten te helpen data gedreven marketingresultaten te behalen met de beste data-, technologie- en analyseoplossingen. Onze kernoplossingen omvatten brand tracking, marketing mix modelling en multi-touch attributie. Ook helpen wij als Google Marketing Platform Sales Partner bij het optimaal inzetten van Google Marketing Platform. Of het nu gaat om Google Analytics, Campaign Manager 360, Display & Video 360 of Search Ads 360, onze experts zorgen ervoor dat merken maximale waarde halen uit hun Google-technologie.
Lees meerAnnalect ontwikkelde bovendien Omni, het toonaangevende platform voor marketingorkestratie en inzichten in de branche, ondersteund door decennia van innovatie en ontwikkeling. Het is open, flexibel en toegankelijk - gebouwd om technologie-, data- en leverancier onafhankelijk te zijn - en levert betere resultaten op voor onze klanten.
Grip krijgen op je data
Ownership van first party data is een hot issue in de marketingwereld. De focus ligt hierbij met name op de eigen kanalen die in kaart kunnen worden gebracht met Google Analytics, customer data platforms, CRM-systemen, etc. Echter, er bestaat uiteraard ook een wereld buiten de eigen website en app: betaalde advertising, die minder makkelijk te doorgronden is. Hoe krijg je grip op je data? Hoe breng je data bij elkaar om deze zo goed mogelijk te laten renderen?
Gerelateerd
De centrale ad server
Een centrale ad server is een uitstekende manier om de datastromen van paid media bij elkaar te brengen. Het stelt je in staat om overzicht te krijgen en benchmarks te stellen. Ook zorgt het voor een efficiëntere manier van werken binnen je organisatie. Een centrale ad server zal ervoor zorgen dat specialistische teams binnen paid media beter kunnen gaan samenwerken. Hierdoor krijgt iedereen een cross-channel view en zal men niet langer in silo’s optimaliseren.
Op donderdag 16 juni organiseren Annalect, MORGENFRISK en Google daarom een event over hoe in-housen van marketing technologie jou een voorsprong oplevert en daarnaast resources, tijd en kosten bespaart. Hierbij staat vooral de ad server als verbindende factor en single-point-of-truth centraal.
Ze nodigen je hiervoor graag uit bij Google op de Zuidas waar drie experts het onderwerp vanuit verschillende hoeken belichten en hun kennis met jullie zullen delen. Aansluitend praten zij graag verder onder het genot van een borrel. Registreren is verplicht en kan via onderstaande link:
Annalect Nederland is onderdeel van Omnicom, één van de grootste mediaholdings ter wereld. Bij Annalect Nederland is het onze missie om onze klanten te helpen data gedreven marketingresultaten te behalen met de beste data-, technologie- en analyseoplossingen. Onze kernoplossingen omvatten brand tracking, marketing mix modelling en multi-touch attributie. Ook helpen wij als Google Marketing Platform Sales Partner bij het optimaal inzetten van Google Marketing Platform. Of het nu gaat om Google Analytics, Campaign Manager 360, Display & Video 360 of Search Ads 360, onze experts zorgen ervoor dat merken maximale waarde halen uit hun Google-technologie.
Lees meerAnnalect ontwikkelde bovendien Omni, het toonaangevende platform voor marketingorkestratie en inzichten in de branche, ondersteund door decennia van innovatie en ontwikkeling. Het is open, flexibel en toegankelijk - gebouwd om technologie-, data- en leverancier onafhankelijk te zijn - en levert betere resultaten op voor onze klanten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid