Overslaan en naar de inhoud gaan

De kracht van Mar-tech inhousing

Wil je ook grip krijgen op je data? Door het samenbrengen van zowel eigen als betaalde kanalen kun je die data nog beter laten renderen
Partner
Annalect

Annalect Nederland is onderdeel van Omnicom, één van de grootste mediaholdings ter wereld. Bij Annalect Nederland is het onze missie om onze klanten te helpen data gedreven marketingresultaten te behalen met de beste data-, technologie- en analyseoplossingen. Onze kernoplossingen omvatten brand tracking, marketing mix modelling en multi-touch attributie. Ook helpen wij als Google Marketing Platform Sales Partner bij het optimaal inzetten van Google Marketing Platform. Of het nu gaat om Google Analytics, Campaign Manager 360, Display & Video 360 of Search Ads 360, onze experts zorgen ervoor dat merken maximale waarde halen uit hun Google-technologie.

Lees meer

Annalect ontwikkelde bovendien Omni, het toonaangevende platform voor marketingorkestratie en inzichten in de branche, ondersteund door decennia van innovatie en ontwikkeling. Het is open, flexibel en toegankelijk - gebouwd om technologie-, data- en leverancier onafhankelijk te zijn - en levert betere resultaten op voor onze klanten.

Lees minder
Inhousing evenement Annalect, Google en MORGENFRISK
Inhousing evenement Annalect, Google en MORGENFRISK

Grip krijgen op je data

Ownership van first party data is een hot issue in de marketingwereld. De focus ligt hierbij met name op de eigen kanalen die in kaart kunnen worden gebracht met Google Analytics, customer data platforms, CRM-systemen, etc. Echter, er bestaat uiteraard ook een wereld buiten de eigen website en app: betaalde advertising, die minder makkelijk te doorgronden is. Hoe krijg je grip op je data? Hoe breng je data bij elkaar om deze zo goed mogelijk te laten renderen?

De centrale ad server

Een centrale ad server is een uitstekende manier om de datastromen van paid media bij elkaar te brengen. Het stelt je in staat om overzicht te krijgen en benchmarks te stellen. Ook zorgt het voor een efficiëntere manier van werken binnen je organisatie. Een centrale ad server zal ervoor zorgen dat specialistische teams binnen paid media beter kunnen gaan samenwerken. Hierdoor krijgt iedereen een cross-channel view en zal men niet langer in silo’s optimaliseren.

Op donderdag 16 juni organiseren Annalect, MORGENFRISK en Google daarom een event over hoe in-housen van marketing technologie jou een voorsprong oplevert en daarnaast resources, tijd en kosten bespaart. Hierbij staat vooral de ad server als verbindende factor en single-point-of-truth centraal.

Ze nodigen je hiervoor graag uit bij Google op de Zuidas waar drie experts het onderwerp vanuit verschillende hoeken belichten en hun kennis met jullie zullen delen. Aansluitend praten zij graag verder onder het genot van een borrel. Registreren is verplicht en kan via onderstaande link:

https://www.annalect.nl/inhousing-event/

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Annalect

Annalect Nederland is onderdeel van Omnicom, één van de grootste mediaholdings ter wereld. Bij Annalect Nederland is het onze missie om onze klanten te helpen data gedreven marketingresultaten te behalen met de beste data-, technologie- en analyseoplossingen. Onze kernoplossingen omvatten brand tracking, marketing mix modelling en multi-touch attributie. Ook helpen wij als Google Marketing Platform Sales Partner bij het optimaal inzetten van Google Marketing Platform. Of het nu gaat om Google Analytics, Campaign Manager 360, Display & Video 360 of Search Ads 360, onze experts zorgen ervoor dat merken maximale waarde halen uit hun Google-technologie.

Lees meer

Annalect ontwikkelde bovendien Omni, het toonaangevende platform voor marketingorkestratie en inzichten in de branche, ondersteund door decennia van innovatie en ontwikkeling. Het is open, flexibel en toegankelijk - gebouwd om technologie-, data- en leverancier onafhankelijk te zijn - en levert betere resultaten op voor onze klanten.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in