DDB Bureau van het Jaar, Rabobank beste adverteerder


DDB werkt onder meer voor VW, Centraal Beheer, De Lotto, Holland Casino Eredivisie, Riedel, Philips en FBTO.
De tweede Groot-Accent - de prijs voor Adverteerder van het Jaar - werd gisteravond in de Amsterdam Convention Factory uitgereikt aan Rabobank. De jury was onder de indruk van de manier waarop werd afgerekend met ‘het wat sullige imago’. De door Ubachs Wisbrun ontwikkelde communicatie-inspanningen, werden ‘sterk, consistent, slim, herkenbaar, eigentijds, gedurfd, innovatief, zichtbaar, fris, aardig en waardig’ genoemd. ABN Amro werd in de verkiezing overigens nipt tweede.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp de shortlist voor Bureau van het Jaar stonden behalve DDB ook de winnaar van vorig jaar TBWANeboko Campaign, Ubachs Wisbrun (voor het vijfde achtereenvolgende jaar), Roorda Boudestein Verbeek en N=5. Op enige afstand van DDB eindigde Ubachs Wisbrun als runner-up.
Voor Adverteerder van het Jaar waren naast Rabobank en ABN Amro ook Bertolli, Citroën en Unox in de race.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid