Overslaan en naar de inhoud gaan

Boodschappenmanager verbetert corporate communicatie

MessageWave, een softwarebedrijf dat zicht richt op verbetering van corporate communicatie, lanceert een nieuw product, genaamd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De dienst levert een raamwerk om boodschappen te construeren, marktgegevens te ondersteunen, en woordvoerders te helpen zaken beter toe te lichten. De software levert ook een administratieve infrastructuur om vast te leggen wie wel en niet bepaalde content mag gebruiken, creëren en veranderen.

related partner content for mobile comes here

Steve Bennett en Roger Martin zijn twee jaar beziggeweest het product te ontwikkelen. Woordvoerders die hun corporate boodschappen aan journalisten proberen te slijten, brachten hen op het idee. Het was duidelijk dat er behoefte was aan contentmanagement.

MessageWave wordt momenteel nog getest, maar er is een gratis testversie beschikbaar. Zie

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in