Boodschappenmanager verbetert corporate communicatie
MessageWave, een softwarebedrijf dat zicht richt op verbetering van corporate communicatie, lanceert een nieuw product, genaamd…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De dienst levert een raamwerk om boodschappen te construeren, marktgegevens te ondersteunen, en woordvoerders te helpen zaken beter toe te lichten. De software levert ook een administratieve infrastructuur om vast te leggen wie wel en niet bepaalde content mag gebruiken, creëren en veranderen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Steve Bennett en Roger Martin zijn twee jaar beziggeweest het product te ontwikkelen. Woordvoerders die hun corporate boodschappen aan journalisten proberen te slijten, brachten hen op het idee. Het was duidelijk dat er behoefte was aan contentmanagement.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMessageWave wordt momenteel nog getest, maar er is een gratis testversie beschikbaar. Zie messagewave
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid