Adidas zoekt bureaunetwerk
Volgens berichten in Adweek en Campaign is Adidas op zoek naar een internationaal bureaunetwerk wat ten koste zou gaan van de relaties met…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens de vakpersberichten wordt per jaar internationaal zo’n 100 miljoen dollar aan reclame uitgegeven. Volgens Campaign zouden "180" en, in Londen, Leagas Delaney, voor Adidas blijven werken, maar moeten ze wel bereid zijn om samen te werken met een internationaal netwerk. Adidas-woordvoerder Neil Simpson wordt door Campaign geciteerd. Hij zegt dat doel van de exercitie is om de efficiency van de reclame-inspanningen te verhogen. Of te wel om de kosten via een internationale aanpak terug te brengen. ‘De beslissing heeft niets te maken met een discussie over de kwaliteit van onze reclame’, aldus Simpson.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid