Overslaan en naar de inhoud gaan

Stel je eigen marketingopleiding samen

Net wat veel marketingprofessionals zoeken in een sector waar 'one size fits all' al lang niet meer geldt.
Partner
NIMA

Het Nederlands Instituut voor Marketing is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing, communicatie en sales. NIMA ondersteunt professionals binnen die vakgebieden gedurende hun carrière op het terrein van kennis, professionele vaardigheden, biedt contactmomenten en inspiratie. NIMA geeft met examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel van NIMA is om voor iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

Patisserie
Stel je opleiding modulair samen met dagtrainingen van NIMA
© Beeld Pexels
Patisserie
Stel je opleiding modulair samen met dagtrainingen van NIMA
© Beeld Pexels

De marketingwereld staat nooit stil, dat weten we allemaal. Maar hoe zorg je dat je bijblijft? Natuurlijk, een volledige marketingopleiding volgen kan. Maar laten we eerlijk zijn: zo’n opleiding is niet voor iedereen geschikt. Het is intensief, langdurig en hanteert een vast programma. Handig als je een breed fundament wilt leggen, maar misschien niet ideaal als je op zoek bent naar een manier om je specifieke kennis en vaardigheden te updaten. Wat als je zelf je leerpad zou kunnen uitstippelen, afgestemd op jouw eigen wensen en doelen voor de toekomst?

De NIMA Passe Partout: flexibel, specialistisch en precies wat jij nodig hebt

Hier komt de NIMA Passe Partout om de hoek kijken. Met een Passe Partout van NIMA krijg je toegang tot álle trainingen en masterclasses in het aanbod. Dat betekent dat je in één kalenderjaar je eigen ‘kralenketting’ van marketingmodules kunt samenstellen. Of je nu wilt verdiepen in contentmarketing, data-analyse, strategische merkpositionering of de nieuwste digitale trends: de keuze is enorm. Meer dan zestig trainingen staan tot je beschikking, stuk voor stuk gericht op actuele kennis en inzichten, vaak behapbaar in een dag of zelfs een paar uur, met ook per training een NIMA-certificaat van deelname.

Met zo’n flexibele aanpak kun je een unieke opleiding creëren, die exact past bij jouw leerwensen en carrièreambities. En dat is ook net wat veel marketingprofessionals zoeken in een sector waar “one size fits all” al lang niet meer geldt.

Begin 2025 met een concreet plan

NIMA biedt de Passe Partout deze maand nog aan tegen het huidige tarief. Het nieuwe jaar is de perfecte tijd voor frisse voornemens, maar hoe vaak blijven die intenties niet liggen? Door nú te kiezen voor een Passe Partout maak je jouw ambitie om jezelf te specialiseren meteen heel tastbaar en concreet. 2025 wordt dan niet het jaar van “meer leren”, maar van een plan dat staat als een huis en is afgestemd op jouw persoonlijke ontwikkeling.

Weten hoe het werkt? Lees je hier

 

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
NIMA

Het Nederlands Instituut voor Marketing is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing, communicatie en sales. NIMA ondersteunt professionals binnen die vakgebieden gedurende hun carrière op het terrein van kennis, professionele vaardigheden, biedt contactmomenten en inspiratie. NIMA geeft met examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel van NIMA is om voor iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in