Overslaan en naar de inhoud gaan

Marion Koopman krijgt leidende rol binnen GroupM EMEA

Ze blijft ook ceo Greenhouse Group.
Marion Koopman
© Epsilon Studios, Ektor Tsolodimos
Marion Koopman
© Epsilon Studios, Ektor Tsolodimos

Greenhouse Group ceo Marion Koopman krijgt een leidende rol binnen GroupM EMEA. Ze doet dat naast haar functie bij Greenhouse Group. Als chief growth officer wordt ze verantwoordelijk voor de definitie van de groeivisie en de strategische uitvoering ervan, in samenwerking met de diverse bureaus in de landen van de EMEA-regio.

Een belangrijke rol hierin speelt de integratie van GroupM diensten en specialiteiten op het gebied van data, technologie, creatieve optimalisatie, automatisering en kunstmatige intelligentie.

related partner content for mobile comes here

Als ceo van Greenhouse Group heeft Koopman het gespecialiseerde online marketingbureau in zeven jaar van vijftig naar vijfhonderd medewerkers geleid. In 2015 nam GroupM (onderdeel van WPP) Greenhouse Group over en was Koopman nauw betrokken bij de integratie.

Binnen het internationale netwerk van GroupM bleef de innovatiekracht en het vermogen van Greenhouse om diverse andere business binnen het netwerk te verbinden en te versterken niet onopgemerkt. 

Marion Koopman: 'Na zeven jaar Nederland kijk ik er naar uit om mijn horizon te verbreden. Bij Greenhouse staat een stevig leiderschapsteam met daar omheen veel talenten, waardoor ik me gesteund voel deze stap te kunnen maken. En door tegelijkertijd
bij Greenhouse betrokken te blijven heb ik de kans om alle kennis, expertise en ideeën uit Nederland mee te nemen in mijn nieuwe internationale rol.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in