Overslaan en naar de inhoud gaan

Victor Knaap (MediaMonks): ‘Het bureau dat AI het snelst op de beste manier inzet, wint de komende tien jaar’

Generatieve AI daagt het traditionele verdienmodel van creatieve bureaus uit, meldt Knaap. Hij legt uit hoe MediaMonks AI omarmt.
Victor Knaap - Mediamonks
Victor Knaap
© Victor Knaap
Victor Knaap - Mediamonks
Victor Knaap
© Victor Knaap

Kunstmatige intelligentie is dé trend van 2023, met name door generatieve kunstmatige intelligentie die uitkomst kan bieden bij het schrijven van teksten en creëren van afbeeldingen en video’s. Creatieve bureaus experimenteren daarom in hoog tempo met uiteenlopende AI-programma’s. Victor Knaap, ceo van het Nederlandse bureau Media.Monks, weet het zeker: ‘Generatieve AI is het Uber-moment van nu. Het bureau dat AI het snelst op de beste manier inzet, wint de komende tien jaar.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Joris Stam

Ik denk van niet

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in