Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Digital events moeten meer zijn dan een real life kopie'

Alex Fittipaldi, creative director MediaMonks vertelt over het nieuwe normaal in São Paulo, Brazilië.
Alex Fittipaldi - Media Monks Brazilië
Alex Fittipaldi - Media Monks Brazilië
© Celina Filgueiras
Alex Fittipaldi - Media Monks Brazilië
Alex Fittipaldi - Media Monks Brazilië
© Celina Filgueiras

Alex Fittipaldi, partner en creative director bij MediaMonks in São Paulo brengt verslag over het ‘nieuwe normaal’ in Brazilië. Het Zuid-Amerikaanse land is hard geraakt door de pandemie (meer dan 55.000 sterfgevallen) en het aantal sterfgevallen neemt nog steeds toe. Al is de trend wel dalend. Fittipaldi vertelt over creativiteit, platformen en de vervlechting van real life met digital. Wat moet er nu gedaan worden om klanten/gebruikers online een optimale en interactieve customer journey te bieden? Het moet in ieder geval verder gaan dan enkel het nabootsen van real life.

related partner content for mobile comes here

Bekijk het verslag van Fittipaldi,  vanuit São Paulo:

Alex Fittipaldi (partner & creatief directeur MediaMonks)vanuit São Paulo - Connects International

Alle afleveringen van Adformatie Connects International

Bekijk ook: aflevering 1 met Olivier Koelemij, MediaMonks. Hij doet verslag vanuit Los Angeles.

Bekijk ook: aflevering 2 met Annelies Valk, Vodafone. Zij doet verslag vanuit Londen.

Bekijk ook: aflevering 3 met Stacey Rookhuizen, Bombilate. Zij doet verslag vanuit New York.

Bekijk ook: aflevering 4  met Angela van der Kooye, CCPR. Zij doet verslag vanuit Paramaribo.

Bekijk ook: aflevering 5 met Dennis Potgraven, Havas. Hij doet verslag vanuit Shanghai.

Bekijk ook: aflevering 6 met Peren Ozturan, Özyeğin University. Zij doet verslag vanuit Istanboel

Bekijk ook: aflevering 7 met Cees Honig, co-ceo muziekvideoplatform XITE. Hij doet verslag vanuit Brookyn, NY.

Bekijk ook: aflevering 8 met Arne Mosselman, director of creative strategy bij Hill+Knowlton Strategies. Hij doet verslag vanuit Dubai.

Bekijk ook: aflevering 9 met Neil Webers, Executive VP Americas bij EFESO en auteur van het management boek ‘Performance Behaviour’. Hij doet verslag vanuit Philadelphia.

Bekijk ook: aflevering 10 met Stefanie Schachtschabel, managing partner bij Globally en voorzitter van de Nederlandse Business Council in de Verenigde Arabische Emiraten. Zij doet verslag vanuit Dubai.

Bekijk ook: aflevering 11 met Rogier Vijverberg, creative director bij Superheroes, Hij reageert vanuit Manhattan op de vraag hoe bureaus moeten overleven tijdens de crisis.

Bekijk ook: aflevering 12 met Igo Geurtjens, managing director bij Diva World Wide, Hij brengt verslag vanuit Dhaka (Bangladesh) en vertelt hoe lastig het is om in deze tijden nieuwe zakelijke relaties te ontwikkelen.

Lees ook: Hans Brouwer (Massive Music): 'Budgetten dwingen je tot creativiteit'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in