Na de fusie tussen brancheverenigingen IAB Nederland en VEA presenteert het nieuwe brancheplatform zich officieel.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Yvonne Prins van UM en de VIA.
Het nieuwe jaar komt eraan. Met goed nieuws voor consumenten: de reclamecampagnes zullen een stuk vrolijker zijn. Net als in de seventies.
De jongerenorganisatie start samen met VEA en Result Recruitment de campagne ‘Adopt an Intern’ voor meer stageplekken in de sector.
Twee brancheverenigingen fuseren per 1 januari 2021.
Marion Koopman voorzitter, Wendy Pouw wordt directeur.
IAB Nederland en de VEA willen vanaf 1 januari 2021 verder als één organisatie. Wat de naam wordt is niet bekend.
In totaal wordt er naar verwachting meer dan twee miljoen euro reclamebudget weggegeven. Topsporters helpen mee.
Er zijn verschillende voordelen van één brancheorganisatie die reclame in zijn geheel vertegenwoordigt.