De Consumentenbond kreeg er 900 meldingen over en roept fabrikanten en supermarkten tot transparantie.
In de supermarkt zijn consumenten gemiddeld 18,5 procent meer kwijt aan boodschappen dan elf maanden geleden.
Onderzoek toont aan dat de kracht van merkreclame in vele gevallen sterk genoeg is om de prijssensitiviteit te verminderen.
Klanten krijgen bij Hornbach geld terug als de prijzen binnen 30 dagen dalen. De prijsstrategie is onderdeel van het loyaltyprogramma.
In een ideale wereld stapt een droombedrijf zelf op je agency af, in werkelijkheid is dat anders. Hoe pak je dat aan?
De top vijf sprekers van 2020 van de NIMA Academy geven een inhoudelijke bijdrage tijdens het online live event op vrijdag 26 november
Barbara Hellendoorn (Natuurmonumenten): ‘Ik verwacht dat de groei van het aantal lidmaatschappen zal aanhouden.’
Tim Cook ziet er wel toekomst in, de telefoonproviders misschien wat minder.
'Zo maak je van een Mercedes een Toyota'