Ipsos neemt I&O Research over om een grotere positie in de publieke sector te krijgen. De nieuwe combinatie gaat Ipsos I&O heten.
Adformatie maakt opnieuw met Ipsos ranglijst op van meest gewaardeerde media-exploitanten en bureaus.
De oplossingen van Ipsos MMA gaan gebruikmaken van Adform ID Fusion om first-party data te ordenen.
In onderstaand interview geven Timo Faber (FrieslandCampina) en Thom Bremer (Ipsos) een kijkje in het onderwerp van hun MIE'22 presentatie.
Hoe kun je het beste in contact komen en blijven met de Nederlandse vrouw? Ontdek verrassende inzichten tijdens het webinar op 8 maart.
Customer Experience Research director Robert Broekman over het onderhouden van je klantrelaties in 2022.
Ze gaat bij Ipsos het team aansturen dat zich bezighoudt met het opzetten en uitvoeren van het Nationaal Media Onderzoek (NMO).
Mystery Shopping voegt waarde toe aan klanttevredenheidsonderzoek. Er zijn een paar basis key elements voor een goed MS-programma.
De overheid kan volgens consumenten een belangrijke rol spelen in de strijd tegen suiker.