Zo laat Intertoys koppels knutselen, zet Bloemenbureau Holland de AI-bloemist in en kun je bij Bruna op 'blind boeken'-date.
CAMPAGNEPRAAT | Stoere keuze om je als speelgoedwinkel eens niet op kinderen te richten, maar blaas het dan wel van een hogere toren.
Verder toont ReumaNL de 'pijnlijke realiteit' en rolt Kijkwijzer zijn campagne uit in 26 (!) landen.
Het inzetten van digitale folders via Reclamefolder.nl bleek een groot succes voor Intertoys. Lees verder voor hun aanpak en resultaten.
In 2021 draaide Blokker-moeder Mirage Retail Group een verlies van 63 miljoen euro.
De speelgoedketen wil het Speelboek meer onder de aandacht brengen als bron van inspiratie voor ouders en kinderen.
De winkels blijven voorlopig open om de kansen op een doorstart te vergroten.
Het bedrijf zegt te kampen met zware marktomstandigheden. 'Een stevige herstructurering van de organisatie is noodzakelijk.'
De L.O.L Suprise is al een tijdje razend populair onder kinderen. Hoe is dat zo gekomen en welke marketinglessen kunnen we hieruit trekken?