AH Leefstijlcheck is een online tool die klanten inzicht moet bieden in hun huidige leefstijl en advies geeft voor verbeteringen.
Met het grootschalige initiatief 'Creative Under Fire' denkt de oud-reclameman de oplossing in huis te hebben.
Tips, challenges, recepten, bewegen, beter eten, goed slapen en op het juiste moment ontspannen. ‘Iedereen wil lekker in zijn vel zitten.’
Wit, geraffineerd tarwebloem vervangen door volkorenmeel een abc’tje? ‘Het kostte een jaar leren en optimaliseren.’
Het is de tweede productlijn van de verspropositie van Hak.
De Nederlandse startup Nowatch betreedt de markt met een sieraad dat meer rust belooft. De medeoprichter legt de marketingstrategie uit.
Holie munt de term ‘sluipsuikers’ om de grote merken te bewegen suiker uit hun producten te halen.
Bij Green Chef kan de consument kiezen uit onder meer vegan, vegetarisch, pescotarisch, flexitarisch, koolhydraatarm en keto.
De app is gratis en wordt op dit moment getest door jeugdhulporganisaties.