Online personalisatie is dé volgende stap voor marketeers en ondernemers die meer uit hun (mobiele) website willen halen. De techniek is er klaar voor om de juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste persoon te communiceren, maar waar en hoe begin je? Kom naar de clinic op 17 mei van Martin Kranenburg bij Beeckestijn Business School, laat je inspireren en leer hoe je online personalisatie kan inzetten om je conversie structureel te verhogen!
Wat kan je verwachten?
In deze clinic geeft Martin een vervolg aan de clinic van vorige zomer “Online personalisatie, hoe pak je het aan”. Daarbij presenteren Wieger Waardenburg (Bureau Fris Online, B2B) en Arjan van Hartesveldt (TMG, B2C) allebei een case waarbij online personalisatie in de praktijk succesvol is toegepast.
Over de sprekers
Martin van Kranenburg is één van Nederlands grootste conversiespecialisten en docent bij Beeckestijn. Hij helpt graag anderen ondernemers en marketeers om van zoekers boekers te maken. Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring met het optimaliseren van websites. Martin heeft aan de wieg gestaan van bekende Nederlandse reiswebsites zoals D-reizen en Micazu. Martin is een gepassioneerd spreker, docent en expert op het gebied van usability, conversie en neuromarketing. Martin is de schrijver van de populaire whitepaper ‘online beïnvloeden ‘, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence ‘.
Wieger Waardenburg is een enthousiaste online marketeer met 15 jaar ervaring. Met zijn internetbureau Fris Online helpt hij met name MKB bedrijven die in B2B markten actief zijn om meer online rendement te halen. Door te denken (strategie) en te doen (websites, online marketing en… website personalisatie). Tijdens de presentatie neemt Wieger je mee in de wereld van personalisatie van websites binnen B2B omgevingen. Hij verwent je met termen als first-view personalisatie, personalisatie op organisatie-eigenschappen en website personalisatie binnen de fase van de customer journey. Naast het benoemen van een aantal mogelijkheden, deelt Wieger ook zijn ideeën over hoe je dat in de praktijk kunt doen!
Arjan van Hartesveldt is Marketing Manager bij Groupdeal (onderdeel van de Telegraaf Media Group (TMG)). Hij vertelt over online personalisatie in B2C.
Aanmelden
Kom op vrijdag 17 mei 2019 naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09.30 – 11.30u bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 09.10 uur. Deelname is gratis.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!