USG Capacity gaat verder als USG Marketing, Communication & Sales Professionals

Introductie nieuw koepelmerk USG Professionals en rebranding onderstreept focus op gespecialiseerde kennis op diverse vakgebieden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op 1 mei 2013 verandert USG Capacity haar naam in USG Marketing, Communication & Sales Professionals. Daarmee onderstreept het bedrijf haar positie als aanspreekpunt voor organisaties die behoefte hebben aan hoogopgeleide professionals op deze vakgebieden. De naam USG Marketing, Communication & Sales Professionals zal ook in andere Europese landen gevoerd worden.

De naamswijziging van USG Capacity valt samen met de introductie van USG Professionals, het koepelmerk waaronder USG Marketing, Communication & Sales Professionals gaat vallen. Met de introductie van die naam presenteert moedermaatschappij USG People een internationale dienstverlener voor en door professionals die actief is op verschillende vakgebieden.

Huidige merknamen worden vervangen

De huidige merknamen USG Innotiv, USG Juristen, Legal Forces, Control, Financial Forces, HR Forces en USG Capacity worden samengebracht onder het overkoepelende merk USG Professionals en worden aangevuld met de betreffende expertise: USG Engineering Professionals, USG Legal Professionals, USG Finance Professionals, USG Marketing, Communication & Sales Professionals, USG HR Professionals, USG ICT Professionals en USG Science Professionals. 'Zo positioneren we ons in alle landen op een eenduidige en herkenbare manier en laten we tegelijk zien dat deze werkmaatschappijen stuk voor stuk expert zijn op het gebied waar zij opereren', zegt Hubert Vanhoe, Chief Operational Officer van USG People en verantwoordelijk voor USG Professionals.

Strategische partnerships met klanten

Naast werving en selectie en het detachering van interim professionals richt USG Marketing, Communication & Sales Professionals zich ook op strategische partnerships met klanten. Daarbij worden complete projecten of vraagstukken uit handen genomen en bestaat de vergoeding veelal uit een vooraf overeengekomen prijs in plaats van het aantal gewerkte uren. 'De vraag naar deze vorm van dienstverlening is de laatste tijd sterk toegenomen. Als gevolg van de crisis kijken veel organisaties naar de inrichting van hun processen en kosten', zegt Michèl Schilders, algemeen directeur van USG Marketing, Communication & Sales Professionals. 'Vaak is de conclusie dat ze met een flexibele oplossing goedkoper en efficiënter uit zijn, terwijl de kwaliteit van de dienstverlening onveranderd hoog blijft en het risico nog steeds beperkt blijft als ze met de juiste partij in zee gaan.' De project managers van USG Marketing, Communication & Sales Professionals nemen het werk aan, selecteren de juiste professionals en zorgen ervoor dat het geleverde werk goed is en op tijd wordt geleverd. Met de klant worden afspraken gemaakt op basis van resultaat, in plaats van op een meer klassieke manier van flexibele arbeid.

Sinds enkele maanden richt het bedrijf zich ook op de werving en selectie van sales professionals.

Ook de zusterbedrijven in België en Frankrijk gaan verder onder de nieuwe naam. Die naam wordt ook gehanteerd in andere landen waar USG Professionals zich richt op marketing-, communicatie- en sales professionals. USG Professionals is met verschillende vakgebieden actief in zeven Europese landen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie