ING start ondernemen campagne

ING richt zich vanaf vandaag met een campagne op ondernemend Nederland: ‘Oranje is kansen zien’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Doel van de campagne is om Nederland, haar inwoners, bedrijven en instellingen te laten zien dat de ING een betrokken bank is, die haar zakelijke klanten kansen wil tonen en hen wil helpen ambities te realiseren.

Sector- en regioanalyses wijzen ondernemers op de trends in hun sector en op nieuwe kansen. Ook staat de ING in de campagne stil bij de Bedrijfsscan, waarmee de ondernemer inzicht krijgt in de eigen financiële mogelijkheden. Ook tijdens het evenement De Week van de Ondernemer (8 tot en met 11 april in de Jaarbeurs), waarvan ING hoofdsponsor is, staat het motto ‘Kansen zien’ centraal.

'Oranje is kansen zien. Oranje is ING.'

De televisie-commercial toont verschillende voorbeelden van concrete kansen voor ondernemers in Nederland. Deze kansen worden gevisualiseerd door een oranje pijl. Kansen op de Maasvlakte, kansen op het vlak van afvalverwerking en duurzaamheid, kansen voor webshops, in de gamingindustrie enzovoort. Tijdens de campagneperiode zal ING elke dag via Twitter een kans delen en op de LinkedIn groep ING voor Ondernemers zal elke week een kans bediscussieerd worden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie