Het hebben van een sterke community is misschien nog wel meer waardevol voor je merk dan dat je zou denken. Niet alleen online, maar juist ook offline pluk je de vruchten van betrokken consumenten en fans.
Om te zorgen dat de doelgroep zich verbonden voelt met je merk en je verhaal, is continue connectie maken een must. Klinkt intensief? Ja. Maar geen zorgen, Somention deelt graag hoe je dit het beste doet.
In de nieuwe Somention Academy op donderdag 7 juli vertellen Fréderique Vilders (Head of Webcare & Community management) en Robin Grosfeld (Content Manager) alles over hoe je een sterke community bouwt voor je merk. Ze focussen hierbij op het creëren van een online fanbase, door middel van scherp community management en de juiste inzet van always-on content. Na deze sessie zal je vol zitten met inspiratie, verkregen tips en weet je hoe je quick wins kunt behalen.
Community building as a purpose
Door: Fréderique Vilders & Robin Grosfeld (Somention)
Datum: Donderdag 7 juli 2022
Tijd: 15.30 − 16.30 uur.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!