Overslaan en naar de inhoud gaan

Pickwick wil goed gesprek aangaan tijdens ‘theemoment’

Pickwick bedrukt theelabels met 90 verschillende vragen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pickwick gaat alle labels van theezakjes gebruiken om met ‘verrassende vragen een goed gesprek tijdens het theemoment op gang te brengen’.

related partner content for mobile comes here

Onzichtbaar
Op de theelabels komen negentig verschillende vragen. Voorbeelden van die vragen zijn: Wat was je allergekste bijbaan? Wat zou je doen als je onzichtbaar was? Naar welke dag in de geschiedenis zou je terug willen gaan?

Tea topics
Voor de aanvang van de campagne zijn 99 miljoen theelabeltjes gedrukt. De vragen op de theelabeltjes hebben de naam ‘tea topics’ gekregen.

Facebook
Naast de 90 vragen die Pickwick via de theelabeltjes stelt, is het mogelijk om via de van Pickwick je eigen vraag in te sturen. De meest originele vragen zet Pickwick op een theelabel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in