In een groeiend aantal B2B-bedrijven worden account-based marketingtechnieken ingezet om de marketing- en verkoopprestaties te optimaliseren. Maar hoe stel je een effectief account-based marketing- en verkoopplan op? Hoe kies je de juiste content om de volledige Decision Making Unit (DMU) in hun klantreis te bereiken? Hoe zorg je voor een naadloze samenwerking tussen marketing en verkoop tijdens de uitvoeringsfase? Je leert hier alles over tijdens de clinic van Beeckestijn Business School op 8 november.
Deze onderwerpen komen aan bod
- Voor welke B2B-bedrijven is Account-Based Marketing (ABM) geschikt?
- Wat omvat een effectief ABM-sales- en marketingplan?
- Hoe stem je content en boodschap af op de Decision Making Unit (DMU) van je target accounts?
- Wat maakt een B2B-campagne succesvol?
- Welke dynamiek en verdeling van verantwoordelijkheden zijn er tussen B2B-marketing en -verkoop?
Over de spreekster
Ingrid Archer is managing partner en director clients, strategy & succes bij Spotonvision. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring in B2B-marketing- en communicatie en initieerde succesvolle campagnes in diverse sectoren en is expert op het gebied van buyer persona’s, buyer en customer journeys, contentmarketing en lead nurturing in B2B.
Praktische informatie
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden op 8 november van 09:30 tot 11:00 uur
- De clinic zal online te volgen zijn via een live-stream
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!