Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola en Unilever doen social media-advertenties in de ban

[UPDATE] Lijst wordt langer: ook Diageo en Starbucks adverteren even niet op social media.
James Quincey
Ceo James Quincey van Coca-Cola
© Foto: The Coca-Cola Company
James Quincey
Ceo James Quincey van Coca-Cola
© Foto: The Coca-Cola Company

Grootmachten Unilever en Coca-Cola hebben zich aangesloten bij de merken die Facebook, Instagram en Twitter in de ban doen omdat die te weinig doen tegen hatelijke teksten en fakenieuws. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Marc Fahrner

Als het hier maar niet bij blijft. De voorkant wordt maar al te vaak aangewend om de aandacht van de processen aan de achterkant af te leiden. Communicatie hè?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in