Zo verzorgt Beeckestijn al geruime tijd de opleiding Nima e-Marketing B. De afgelopen tijd is er nauw samengewerkt om de post-HBO opleiding NIMA Customer Insight Management tot stand te laten komen. Deze opleiding start voor het eerst op 27 maart a.s.
Om de kwaliteitsstandaarden te handhaven op het gebied van de opleidingen, de continuïteit en de toetsing werkt NIMA nauw samen met een aantal kwalitatief sterke opleiders. Deze opleiders zijn te herkennen aan het keurmerk NIMA Education Partner.
Directeur Beeckestijn Business School Hans Molenaar vindt dat opleiders meer met brancheverenigingen dienen samen te werken: “Wij werken al van oudsher veel samen met branche-organisaties en we zijn verheugd deze samenwerking uit te breiden met de grootste en bekendste partij op het gebied van marketingopleidingen”.
Beeckestijn gaat meer typische NIMA-opleidingen ontwikkelingen. Hans Molenaar: “We breiden onze portfolio hiermee sterk uit. Naast onze praktische post-HBO en meer strategische postdoctorale opleidingen met onderwerpen als onder meer Digital Marketing, Online Communicatie en Customer Experience Management, bieden we nu ook meer opleidingen met de gewenste NIMA-erkenningen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!