American Apparel doet het met schaamhaar

Kledingketen American Apparel zorgt weer eens voor controverse.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dit keer gaat het om paspoppen in de etalage van een New Yorkse vestiging. Paspoppen met schaamhaar.

Doel is vraagtekens te plaatsen bij het schoonheidsideaal voor vrouwen.

Schaamhaar is vandaag de dag redelijk not done, vrouwen horen er van onderen als meisjes uit te zien, zo is het schoonheidsideaal.

De foto&;s worden op sociale media  en gedeeld, de één vindt het verschrikkelijk, de ander gewaagd.

Amercan Apparels ">district visual manager Dee Myles gaf aan dat de paspoppen een vorm van ruwheid en nieuwheid in zo’n romantische Hallmark-feestdag als Valentijnsdag moeten brengen.

Het is niet de eerste keer dat American Apparel schaamhaar liet zien, drie jaar geleden gebeurde het in een reclamecampagne.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie