Overslaan en naar de inhoud gaan

American Apparel doet het met schaamhaar

Kledingketen American Apparel zorgt weer eens voor controverse.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit keer gaat het om paspoppen in de etalage van een New Yorkse vestiging. Paspoppen met schaamhaar.

related partner content for mobile comes here

Doel is vraagtekens te plaatsen bij het schoonheidsideaal voor vrouwen.

Schaamhaar is vandaag de dag redelijk not done, vrouwen horen er van onderen als meisjes uit te zien, zo is het schoonheidsideaal.

De foto&;s worden op sociale media  en gedeeld, de één vindt het verschrikkelijk, de ander gewaagd.

Amercan Apparels ">district visual manager Dee Myles gaf aan dat de paspoppen een vorm van ruwheid en nieuwheid in zo’n romantische Hallmark-feestdag als Valentijnsdag moeten brengen.

Het is niet de eerste keer dat American Apparel schaamhaar liet zien, drie jaar geleden gebeurde het in een reclamecampagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in