Het huidige gebruik van cookies als fundament voor advertising, personalisatie en analytics is snel voorbij.
De 3rd party cookies worden door alle browsers uit gefaseerd. Daarnaast vervangt binnenkort de nieuwe Europese ePrivacy wet de bestaande cookiewet. Er is veel misverstand over wat in verschillende situaties het beste alternatief is en wat nou precies de impact is op je advertentie strategie en inrichting van analytics. Zeker omdat de wetgeving rondom het verzamelen en verwerken van data complex en volop in beweging is.
De 2-daagse training Cookieless adverteren & E-privacy van Beeckestijn Business School geeft je alle kennis en direct toepasbare tips & tricks om klaar te zijn voor de toekomst. Zo kom je niet voor vervelende verrassingen te staan.
In de training Cookieless adverteren & E-privacy leer je
- Welke cookies er zijn en hun rol in (online) marketing
- Over de aanpassingen in de wetgeving rondom AVG en e-privacy
- Wat de gevolgen zijn voor cookies en daarmee de Online marketing toepassingen
- Welke oplossingen er zijn voor succesvolle marketing zonder cookies
- Een cookieless strategie opstellen voor jouw organisatie
- Doorvertaling van de strategie naar opzetten en inrichten van campagnes: retargeting, analytics en display
- Wat de impact is van cookieless marketing voor jouw business
- Hoe je de overstap naar cookieless marketing aanpakt
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!