Daarnaast wordt er een breed scala aan andere printproducten voor aanstaande bruidsparen uitgebracht. Een enorme, mooie klus!
Rob Klaarenbeek, ethousiaste directeur en eigenaar van Bruidmedia, vertelt: “Ons team van 45 man sterk werkt vanuit vijf vestigingen, verdeeld over Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Wij hebben één grote opdracht: het maken van media voor aanstaande bruidsparen, internationaal en helemaal afgestemd op de informatiebehoefte van bruidsparen. Dus niet alleen print, waaronder landelijke en regionale uitgaven, Stadsmagazines en allerlei specials, maar ook internet en social media.”
“De magazines werken als lead generator, online gaat verder waar magazines ophouden. Alles maken we met heel veel verantwoordelijkheidsgevoel. Allemaal zijn we ervan doordrongen dat we informatie verstrekken aan mensen die een van de belangrijkste dagen in hun leven aan het organiseren zijn. En dan moet die informatie gewoon goed zijn!”
Lees meer over de crossmediale aanpak van Bruidmedia op www.senefelder.nl
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!