Bij Hearst Netherlands, verzamelen we met een niet aflatend enthousiasme alle zaken die het leven interessanter en mooier maken. Dat doen wij o.a. met de (internationale) topmerken als ELLE, Vogue, Harper’s BAZAAR, Cosmopolitan, Glamour, Women’s Health, Quote, Esquire, National Geographic, Quest, Men’s Health en Runner’s World.
Als gretige nieuwsjagers speuren we de wereld af naar kwaliteit en trends op het gebied van mode, relatie, beauty, design (sorry, het worden nu wel erg veel Engelse termen) health, food, travel professional life of welk lifestyle aspect dan ook. Onze vondsten delen we vervolgens via al onze media en events met onze lezers, gebruikers, klanten en fans.
Dit doen we op onze herkenbare, hoogstaande, eigenzinnige manier en altijd met de behoeften van de eindgebruiker in het vizier. Door digitalisering en het veranderend consumentengedrag zijn media niet alleen multimediaal geworden maar gaat het naast content, meer en meer om services. In de creatie van content en services geldt onze grondwet: content/service first, medium/platform second. Autoriteit en relevantie worden steeds belangrijker in een wereld waar informatie in overvloed te vinden is. Hearst is een mediabedrijf waar de behoefte van onze gebruikers centraal staat. Wij staan dan ook meer dan ooit klaar om in deze behoefte te voorzien.
Lees meerLees minder