Begin vorig jaar moedigde Booking.com z’n 14.000 werknemers aan om hun eigen reizen vast te leggen. Het resultaat daarvan, de film One Mission, die in samenwerking met de Amsterdamse creative studio Cloudfactory is bedacht en gecreëerd, laat exact zien waar het bij Booking.com om gaat: plezier, inspiratie en de liefde voor reizen.
Samen bezochten de werknemers afgelopen jaar meer dan 190 landen. 'Of ze nu een vulkaan beklimmen, surfen of de tango dansen, de passie spat er bij de werknemers vanaf', zegt Sandrine Huijgen van Cloudfactory. 'One Mission is een ode aan reizen en een perfect voorbeeld van story-doing. Het brengt Booking.com als merk tot leven en inspireert op die manier de kijker om ook te gaan reizen.'
De film is viraal gegaan en werd inmiddels al ruim 2,3 miljoen keer bekeken.
Binnenkort een interview met Cloudfactory in Adformatie.
CREDITS
Booking.com Marketing Team: Pepijn Rijvers, Manuel Douchez, Andrew Smith, Diana Agudelo Hernandez, Julian Poole
Creative Studio: Cloudfactory
Creative Directors: Sandrine Huijgen, Jessica Kersten
Creative Team: Barbara Ryan, Mariusz Wysocki
Managing Director: Sandeep Chawla
Account Director: Lennard Franken
Agency Producers: Lars Fabery de Jonge, Saffron Pape
Production Company: Czar
Directors: Willem Gerritsen and the employees of Booking.com
Producers: Willem Bos, Marius van de Weerd
Offline Editor: Martin Heijgelaar
Post Production: De Grot
Music: Paraphrase
Sound: Wave
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!