Overslaan en naar de inhoud gaan

Film1 lanceert campagne ‘Stop searching. Start watching.’

Zoeken levert volgens de filmservice alleen maar frustratie op.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Filmservice Film1 komt deze week met een nieuwe campagne gericht op het gemak voor de consument. In drie commercials wordt ingespeeld op iets zoeken dat kan leiden tot frustraties.

related partner content for mobile comes here

Het volgende is te zien in de commercials: een stel komt thuis, maar ze komen hun huis niet in, want de sleutels zijn kwijt. Een man raapt zijn schone was bij elkaar, maar vindt geen twee gelijke sokken. Een vrouw heeft een afspraakje via een datingapp, maar deze valt tegen en ze swipet direct verder. In alle gevallen wordt het zoeken gestaakt om een film bij Film1 te gaan kijken.

De campagne wordt uitgerold via tv, social media, bannering en zal zichtbaar worden bij trein- en metrostations. De ontwikkeling en creatie van de campagne lag in handen van design- en reclamebureau Just. Supersolid werd betrokken bij de productie.

Yigal van Gelderen, Marketing Manager bij Film1: 'Met onze filmservice willen we dat je zo min mogelijk bezig bent met zoeken, maar vooral benadrukken dat je automatisch de nieuwste films te zien krijgt. Door ons aanbod zo eenvoudig mogelijk te presenteren, kun je binnen een mum van tijd on demand, waar je wilt, via een device naar keuze een film kijken of ‘ouderwets gezellig’ lineair tv kijken. Met deze campagne ondersteunen we die boodschap op een creatieve manier.’

Credits


Klant: Film1
Country Manager: Oscar Kales
Marketing Manager: Yigal van Gelderen
Digital Marketeer: Dewi Cleonise


Marketing Manager: Yigal van Gelderen
Digital Marketeer: Dewi Cleonise


Digital Marketeer: Dewi Cleonise

Digital Marketeer: Dewi Cleonise

Bureau: Just
Strategie + Concept: Merijn Straathof
Strategie: Jeroen Wielaard
Account: Alex de Kok

Productie: Supersolid
Director: Jelle pothoven
Creative Producer: Laurens Mooiweer
Production Manager: Anita Porić
D.O.P.: Ewoud Bon
Editing & VFX: Supersolid
Color: Serhan Meewisse
Sound Design: KH Music
Photography: Tim Stet

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in