Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com komt met Sinterklaascampagne en geeft Sint nieuwe technologische snufjes

De webwinkel is een van de weinige merken met een Sint-campagne dit jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de nieuwe Sinterklaas-campagne van webwinkel Bol.com staat technologische vooruitgang centraal. De Sint kan gebruik maken van het Bol.com-afhaalpunt, lastminute-cadeau's zijn geen probleem en dit jaar is er een digitale versie van het traditionele speelgoedboek: de Cadeaumachine.

related partner content for mobile comes here

Digitaal verlanglijstje


Digitaal bureau Born05 ontwikkelde de app, bureau Etcetera is verantwoordelijk voor de tv-commercials. Sints Cadeaumachine is een app waarmee kinderen speelgoed kunnen selecteren en direct op een digitaal verlanglijstje kunnen plaatsen.

Digitaal bureau Born05 ontwikkelde de app, bureau Etcetera is verantwoordelijk voor de tv-commercials. Sints Cadeaumachine is een app waarmee kinderen speelgoed kunnen selecteren en direct op een digitaal verlanglijstje kunnen plaatsen.

De ouders houden de regie. Zij vullen de naam en leeftijd van hun kinderen in, vervolgens kunnen de kinderen swipen door ruim vijfhonderd cadeaus. De cadeaus die ze het liefst willen worden automatisch verzameld in een digitaal verlanglijstje dat gekoppeld is aan het bol.com-account van de ouders.

Oud-‘Sinterklaas’ Bram van der Vlugt is de voice-over in de machine en de commercials.

Vorig jaar scoorde Bol.com nog een hit met 'Wie zoet ik krijgt alles'.

Dit jaar lijken minder merken in te spelen op 5 december. Bol.com is in elk geval tot op heden het enige grote merk met een Sint-campagne. Wat niet is kan nog komen: vanaf volgende week maandag begint het Sinterklaasjournaal weer en de landelijke intocht is dit jaar op 18 november.

Creditlijst tv-commercials

Creatieve directie: Raymond van Schaik en Tolga Büyükdoganay 
Producer bureau: Marieke Prette en Joze Rikken 
Account: Pim Beekman 
Strategie: Kees van Dorp 
Klant verantwoordelijk: Willem Jan Lems, Dries Poels, Matthieu Couvreur en Noor Hooijdonk 
Productiemaatschappij: Boardroom 
Regisseur: Joris Dommels 
DOP: Lex Brand 
Producer: Eva Boon en Arjen Oosterbaan 
Offlinestudio: Tussen Kadijken 2, Cuts & Color

Online en grading: Ambassadors

Muziek: Sizzer

Geluidsnabewerking: Earforce

 

Creditlijst Sints Cadeaumachine

Account: Erik Dijkhuizen

Project Management: Romke Janssen

Creative Director: Timo Wilbrink, Sjors van Hoof

Design: Vincent van Rouwendal

UX: Maxim van Dam

Copy: Tim Roks

Producer: Frederik Pot

Development: Arjen Gosman, Arjan Kruithof

Motion Design: Jesse Otten

Backend Development: Aron Beurskens

Video Productie: Cliff

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in