Overslaan en naar de inhoud gaan

Arthur Sadoun houdt voor het eerst de traditionele kersttoespraak van Publicis Groupe

Zijn eerste jaar als directeur heeft hem heel wat grijzen haren bezorgd.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De grappige kerstboodschappen van ex-directeur Maurice Lévy (Publicis Groupe) zijn een bekend fenomeen. Dit jaar mag de nieuwe directeur Arthur Sadoun voor het eerst de eindejaarsboodschap presenteren.

related partner content for mobile comes here

Sadoun benadrukt dat het een bewogen jaar was. Hij lijkt in de video een stuk ouder geworden: hij heeft 'ineens' een hoop rimpels en grijzen haren. 'Verandering is niet altijd eenvoudig en er is nogal wat veranderd dit jaar', zegt hij. Hij bedankt het hele bedrijf voor de inzet en wenst iedereen een gezond en gelukkig 2018.

Vervolgens komt oud-directeur Lévy in beeld, die juist weer een volle, donkere haardos heeft.  'Arthur, jij moet ook wat rust nemen', zegt hij, terwijl hij probeert de 'I'm the boss'-beker af te pakken. 'Je hebt gelijk, verandering is moeilijk. Maar ik merk zelf dat het ook kan zorgen voor verjonging.'

Bekijk ook de kersttoespraak van vorig jaar.

Wat gebeurde er afgelopen jaar bij Publicis? Een paar hoogtepunten:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in