Hoe kan het dat sommige merken beter voelen dan de ander? En hoe verleidelijk is jouw merk? Voor interne ambassadeurs van een merk komt het aan op één ding: hoe voel ik me hierbij? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School nemen Michael Cortino en Carmen Philips je mee in het begrip 'brand appeal'.
Datum: 10 september
Tijd: 14:00 - 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Dit kun je verwachten
Tijdens deze clinic maak je kennis met de 23plusone methode, ontdek je het kloppende hart van jouw merk & hoe deze nog verleidelijker kan worden. Het is een interactieve een speelse clinic waarbij er vertelt wordt over de achtergrond en toepassing van brand appeal (merkverleiding) en emotive branding. Daarnaast ontdek je de Purpose Discovery Framework, 23plusone methode en tooling.
Over de sprekers
Over Michael Cortino
Michael Cortino is bij BR-ND People gefascineerd geraakt door hoe je mensen kunt stimuleren om positieve impact te maken door ze te verbinden op gemeenschappelijke betekenis. Naast het begeleiden van merk- en cultuurprojecten is hij community lead van 23plusone Friends, fanatiek sporter en voetbalcoach.
Over Carmen Philips
Carmen Phillips is oprichter van On Purpose Management. Brits met een vleugje Spaans, en een enthousiaste adviseur en trainer met ruim 20 jaar werkervaring op het snijvlak van purpose, leiderschap en klantbeleving. Carmen is als docent verbonden aan post-master en post-HBO opleidingen van Beeckestijn Business School. On Purpose is een 23plusone Licensed Friend en onderdeel van een internationaal netwerk van gelijkgestemde professionals die zinvolle business creëren door positief gedrag.
Gratis aanmelden
- Deze gratis clinic wordt gegeven door Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!