Overslaan en naar de inhoud gaan

Zeeman toont eerlijk beeld op social media en de reacties zijn lovend

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Positieve reacties op eerlijke beeld van Zeeman
Positieve reacties op eerlijke beeld van Zeeman

Al eerder liet Zeeman zien voorstander te zijn van het creëren van een realistisch beeld. Dat bleek nu opnieuw, nadat de winkelketen een eerlijke, realistische foto op social media plaatste. En dat is iets wat mensen enorm kunnen waarderen. Ze laten het weten in de comments, waar het wemelt van applaus.

En dat eerlijke beeld is wat mensen willen zien. Ze laten het weten in de comments.

Positieve reacties op het gekozen model

Daarmee wordt ook nog eens een ander punt gemaakt.

Dames boven de 26 dragen ook slipjes!

Toch is niet iedereen enthousiast over de reclame op televisie die bij dit beeld hoort.

kritische noot: de reclame met uitdagende poses wordt op kindertijden uitgezonden

Een soortgelijke comment was Suus ook niet ontgaan. Ze deelt het op Twitter.

En daar wordt door anderen ook nog eens sarcastisch op gereageerd.

Hoe dan ook, merendeel is in ieder geval groot voorstander van dit realistische beeld dat Zeeman neerzet.

Toch vooral positieve reacties!

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Protara Smitha

If you want to get married, you will expect more https://tutuappx.com/ loyalty and long-term plans out of a boyfriend than if you just wanted to date a lot of guys and weren't worried about being too serious.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in