
Al eerder liet Zeeman zien voorstander te zijn van het creëren van een realistisch beeld. Dat bleek nu opnieuw, nadat de winkelketen een eerlijke, realistische foto op social media plaatste. En dat is iets wat mensen enorm kunnen waarderen. Ze laten het weten in de comments, waar het wemelt van applaus.
En dat eerlijke beeld is wat mensen willen zien. Ze laten het weten in de comments.

Daarmee wordt ook nog eens een ander punt gemaakt.

Toch is niet iedereen enthousiast over de reclame op televisie die bij dit beeld hoort.

Een soortgelijke comment was Suus ook niet ontgaan. Ze deelt het op Twitter.
En daar wordt door anderen ook nog eens sarcastisch op gereageerd.
Hoe dan ook, merendeel is in ieder geval groot voorstander van dit realistische beeld dat Zeeman neerzet.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidIf you want to get married, you will expect more https://tutuappx.com/ loyalty and long-term plans out of a boyfriend than if you just wanted to date a lot of guys and weren't worried about being too serious.