Op 26 maart worden in Amsterdam de Dutch Marketing Awards 2019 uitgereikt aan Nederlandse bedrijven met de beste marketingprestaties en weten we wie de opvolger van Vincent van den Boogert (ING) als Marketeer of the Year is. Inzenden en nomineren kan via de site van de Dutch Marketing Awards.
Inzenden voor nominaties kan via de site www.dutchmarketingawards.nl. Daar is ook meer informatie te vinden over de criteria en jurysamenstelling.
De prijzen worden, evenals in voorgaande jaren, uitgereikt in zes categorieën: Marketing Start up of the Year, Marketing Scale Up of the Year, Internal Branding Company of the Year, Marketing Company of the Year, Marketeer of the Year en Marketing Talent of the Year.
Dit jaar gingen de awards naar Swapfiets, Yoghurt Barn, Rituals, We Fashion, Vincent van den Boogert en Martine Boekestein.
Voorbeeld voor het marketingvak
Om in aanmerking te komen voor een nominatie, moet de betreffende organisatie of persoon een buitengewone marketingprestatie hebben geleverd die consistent onderdeel uitmaakt van de totale ondernemingsstrategie. Ook moet de prestatie als voorbeeld dienen voor het hele marketingvak en de marketingfunctie.
De belangrijkste Nederlandse brancheprijzen voor marketing worden in 2018 voor de vijfde keer uitgereikt onder de naam Dutch Marketing Awards. Awards zijn een initiatief van NIMA, PIM en Adformatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!