Door heel expliciet te benoemen wat de klantbeloften zijn, word je toegevoegde waarde in de ogen van klanten veel tastbaarder. Dit levert voor jouw organisatie veel op. We hebben allemaal goed aanbod, maar klanten hebben dit te vaak niet door. Communiceer dus duidelijk wat de klant kan verwachten. Ontdek hoe je dit doet & waarom je dit doet tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 13 oktober
Tijd: 09:30 - 11:00 uur
Locatie: Live-stream
Dit kun je verwachten
Tijdens deze clinic ontdek je waarom klantbeloften zo belangrijk zijn. Het zorgt voor vier opbrengsten, die aan bod komen in de clinic:
- Klanten willen je vaker kopen
- Klanten vinden je leuker
- Klanten gaan sneller klagen (en dat is heel goed nieuws, want daarmee helpen ze jouw dienstverlening mooier te maken. De ultieme vorm van co creatie.)
- Medewerkers krijgen veel meer richting
Over de spreker
Anders Jansen is partner bij Flowresulting & docent bij Beeckestijn. Hij adviseert klanten op het gebied van marketingstrategie, loyaliteitsstrategie, klantbeleving, NPS en customer journey. Vanuit zijn ervaringen voor klanten als Rabobank, Obvion en Loyalis neemt Anders je mee in onderwerpen als Customer Experience en Service Excellence. Daarnaast is Anders in 2020 uitgeroepen tot docent van het jaar binnen de vakgebieden Customer Experience, CRM & Data.
Gratis aanmelden
Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!