Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Heineken tot Hema: dit zijn de fijnste 1 april-inhakers

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
beemster
beemster

 

related partner content for mobile comes here

Om te beginnen met dit nieuwe product van Hema. Ja, dat wil je.

Hema  1 april

 

Over producten die je wil hebben gesproken: de WiFiets van Ziggo.

WIfiets

 

Waarom niet?

winkeken

 

Toverland pakt uit met de paraplu-pet.

toverlad

 

Lekker bezig Lidl!

lidl

 

De samenwerking waar iedereen op zat te wachten.

 

Flitsmeister

 

Drinken uit je eigen beker tijdens een concert? Nou, dat kan nu.

afas eigen beker

 

Wie biedt zich aan om te proeven?

beemster met gras

 

Maar er valt nog meer te proeven! Want ook Kwekkeboom gaat ervoor.

kwekkeboom

 

En daar sluit Vue zich bij aan.

Vue

 

Daar ga je wel even voor in de rij staan.

 

Proost!

duikboot

 

En was het maar zo’n feest, Domi-no-cooking.

domino

 

Flitspalen op fietspaden. Ja, wat vindt men daarvan?

 

En óf je daarvan opkikkert!

 

Boermarke blikt vooruit op de zomer.

boermarke

 

Love is in the air bij Kobo!

booklovers

 

Tot slot: Kom maar door, hoor.

stadsbuzz

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven

Meer 1 april-inhakers:

Lidl goes NFT en veilt drie virtuele paaseieren (1 april-alert)

'1 aprilgrappen van merken professioneler dan ooit'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in