Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe Toto eigen doelstellingen overdonderde en Europese Gouden Effie won

Jury: '(Koning) Toto heeft zich met humor en een fantastische uitvoering eigentijds ontwikkeld met verbijsterende resultaten tot…
Toto overdondert eigen doelstellingen en wint Europese Gouden Effie
Toto overdondert eigen doelstellingen en wint Europese Gouden Effie
© TBWA\Neboko
Toto overdondert eigen doelstellingen en wint Europese Gouden Effie
Toto overdondert eigen doelstellingen en wint Europese Gouden Effie
© TBWA\Neboko

Toto, onderdeel van Nederlandse Loterij, heeft een Europese Gouden Effie gewonnen in de categorie: Media, Leisure & Entertainment. De Toto-campagne, waarvoor het merk telkens een nieuwe koning het podium ophijst, won eerder al twee gouden Nederlandse Effies. De jury van de Europese Effies gaf aan onder de indruk te zijn van de resultaten van de campagne waarbij zelfs het woord ‘mind blowing’ viel. Volgens de jury heeft Toto zich met humor en een ‘fantastische uitvoering’ eigentijds ontwikkeld met verbijsterende resultaten tot gevolg.'

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in