SUPERREBEL heeft alweer 2 jaar geleden samen met het team van BAX MUSIC in Goes keihard gewerkt aan de ontwikkeling van de brand story, het “nieuwe” merk Bax Music en het nieuwe logo. Deze hele huisstijl facelift werd vastgelegd in het BAX brand book, dat nauwlettend wordt bewaakt. Bovendien werd binnen het team een nieuwe pay-off bedacht die intussen door vele radiospots sterk en herkenbaar is geworden: WE SUPPORT YOUR STAGE.
Het resultaat was een frisse nieuwe identiteit die ervoor heeft gezorgd dat Bax Music haar onderscheidende en unieke propositie verder kan uitbouwen. Soms is het goed om terug te kijken. In dit geval kunnen we wel zeggen dat het een zeer geslaagde operatie was. Het merk is veel sterker geworden, de omzet is fors gegroeid. De doelstellingen zijn meer dan waargemaakt. Nu gaan we het merk verder invullen en laden.
Jochanan Bax, Directeur/Eigenaar Bax Music: "Bax Shop is niet zomaar een winkel. Bij Bax draait alles om muziek. En dat wilden we laten zien. Inmiddels werken we 2 jaar met onze nieuwe naam: Bax Music. Met de naam Bax Music en de equalizer voegden we letterlijk meer muziek toe aan ons logo. Meer beleving. Een equalizer versterkt muziek en geeft er meer kleur aan. En dat is precies wat we willen doen. Voor iedereen. Bax Music is voor alle levels. Wij versterken ieders talent. Van beginnend tot professioneel. Van muzikant en DJ tot licht en podiumbouwers. Iedereen die iets met muziek heeft én doet. Het puntje op de i. Misschien wel het kleinste, maar belangrijkste detail in het nieuwe logo. Als je iets koopt of bestelt bij Bax Music, dan zorgen we dat alles tot in het puntjes is geregeld. Onze missie is dat het maken van muziek voor iedereen in Europa toegankelijk wordt. Wij willen het verschil maken in customer service en support, meer zijn dan een online shop en fysieke winkel. Bax Music zet alle middelen in om klanten gelukkig te maken; wij willen iedere muzikant, DJ of producer in Europa helpen om muziek te maken of te laten horen. Om hun droom te beleven en waar te maken.Muziek is passie en beleving, daar wil Bax Music niet alleen deel van uitmaken, maar ook positief aan bijdragen. Door het bieden van meer service, meer support, meer passie, meer beleving en vooral meer muziek."
Lodewijk Varossieau, CEO/Creative Director SuperRebel Group: "Bax Music is een prachtig online bedrijf dat onwaarschijnlijk snel groeit. Het is jong, dynamisch en helemaal van deze tijd. Wij zijn heel erg trots op het feit dat Bax Music samenwerkt met SuperRebel.com. 2 jaar na de start van onze samenwerking zie je dat de rebranding heel erg succesvol is geweest. Dat is waar we het allemaal voor deden en doen. Nu gaan we de volgende stap zetten met het merk. Los van de prachtige resultaten hebben we nog een heel mooi compliment gekregen. Door ons werk voor Bax Music hebben we de opdracht gekregen om de rebranding te verzorgen voor muziekzender 100% NL van RadioCorp. Het resultaat zal binnenkort zichtbaar zijn."
Over Bax Music:
Bax Music werd 15 jaar geleden opgericht door de broers Jochanan en Nathanael Bax in Goes. Intussen heeft de meest succesvolle muziekwinkel meer dan 450 medewerkers en zijn er fysieke winkels in Goes, Rotterdam, Amsterdam en Antwerpen en is er een zeer succesvolle webshop. De combinatie tussen fysieke winkels en de webshops maakt het bedrijf uniek. Bax Music heeft meer dan 48.000 producten en levert alle topmerken. De omzet van het bedrijf is ver boven de 100 miljoen. Klant tevredenheid staat hoog in het vaandel bij het ambitieuze bedrijf. Meer weten over het bijzondere succesverhaal van Bax Music? Lees het hier. Bezoek de volgende link voor de hele case van Bax Music.
SuperRebel.com is an international creative agency. We develop brave new brands and we energise existing brands. By all means. We are the ultimate agency for entrepreneurs and entrepreneurial marketeers who want to get the best out of their brands. Just like we do with our own brand.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!
Dat mensen hier nog werken, en willen werken is voor mij totaal onbegrijpelijk. Of is “soort zoekt soort” hier meer van toepassing?