Life to the fullest.
Het water loopt je in de mond als je de nieuwe verpakkingen van O2LIFE ziet. Althans, dat vinden wij. O2LIFE kwam bij SuperRebel.com met de vraag om de bestaande etiketten op te frissen en te helpen met het bedenken van een nieuwe pay-off. Dat is gelukt. Vanaf nu is het thema: 'LIFE TO THE FULLEST'. Dat past perfect bij de visie van het merk en de founders.
Omdat smaken verschillen was het ontwikkelen van de nieuwe etiketten een behoorlijke uitdaging. Immers, iedere smaak moest net zo sterk worden. SuperRebel.com heeft het logo een facelift gegeven en een nieuw design gemaakt voor de etiketten. Waardoor de flessen nog meer opvallen en uit het schap springen. Wij hopen dat het merk dat al heel veel trouwe fans heeft nog meer nieuwe fans krijgt. Frisser water bestaat niet.
WAT IS O2LIFE?
O2Life is een verfrissend alternatief voor bestaande fris- en sportdranken. Een koolzuurvrije dorstlesser op basis van natuurlijk mineraalwater. En om hem extra fris te maken, is er extra zuurstof aan toegevoegd. Verkrijgbaar in 5 frisse smaken. Kijk voor meer informatie op www.o2life.nl. O2Life is te koop in sportclubs, scholen, universiteiten, supermarkten en onderweg.
SuperRebel.com houdt zich bezig met het ontwikkelen van nieuwe merken en het opfrissen van bestaande merken. Heeft jouw merk ook een facelift of een gedurfde campagne nodig? Maak dan zeker eens een afspraak met SuperRebel.com. Creative Agency for Brave Brands. Mail: hello@superrebel.com.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!