Succesvol zijn met duurzame marketing

In deze clinic krijg je inzicht hoe je succesvol kunt zijn met duurzame marketing & hoe je rekening houdt met 'people, planet & profit'.

Hoe kun je als marketeer de consument verleiden om duurzame keuzes te maken? Dit kan best lastig zijn. Het belang van de planeet staat namelijk centraal i.p.v. de consument. In deze online clinic van Beeckestijn Business School laten duurzaamheidsspecialisten Muriel Arts & Durk Bosma in 1,5 uur zien hoe je succesvol kunt zijn met duurzame marketing.

Datum: 21 april
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream 

Onderwerpen die aan bod komen

Er wordt aan de hand van succesvolle cases uitgelegd hoe je op een slimme manier aan de juiste inzichten kunt komen van de consument. Ook wordt er verteld over een strategie die rekening houdt met 'people, planet & profit'.

Tijdens de clinic worden deze vragen beantwoord:

  • Waarom is duurzame marketing anders dan reguliere marketing?
  • Hoe zet je de consument centraal als spil van duurzame marketing?
  • Welke persona’s zijn er als we kijken naar duurzaamheid?
  • Welk gereedschap heb je om gedrag te beïnvloeden?
  • Hoe vertaal je de duurzaamheidsdoelstelling van je organisatie naar concrete marketingactiviteiten met impact?

Voor wie is deze clinic interessant?

De clinic is interessant voor marketeers, insights managers, duurzaamheidsmanagers en beleidsmakers voor wie duurzaamheid een steeds belangrijker onderdeel van hun takenpakket is.

Over de sprekers

Durk Bosma

Durk Bosma is, behalve kerndocent bij Beeckestijn, oprichter van het Future of Food Institute. Zijn vakgebied is marktonderzoek en hij heeft zich gespecialiseerd in duurzame voeding. Met zijn Future of Food Institute biedt hij marketeers onmisbaar inzicht in de beweegredenen en barrières van de verduurzamende consument.

Muriel Arts

Muriel Arts is oprichter van IMPACTING.today, business & brands for a better tomorrow. Muriel begon haar carrière bij Unilever waar ze 15 werkte in diverse functies in de wereld in commercie, marketing en innovatie, zoals Grolsch, KPN en Talpa. De Triple Value aanpak met waarde creatie voor bedrijf, klant en maatschappij is een tastbaar resultaat van 8 jaar onderzoek naar naar hoe duurzame marketing en strategie in de praktijk succesvol te maken

Gratis aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →